وبلاگ

مزیت استفاده از شیشه سکوریت در محصولات روشنایی

مزیت استفاده از شیشه سکوریت در محصولات روشنایی چیست

لنز یا شیشه یکی از قسمت‌های اصلی در محصولات روشنایی به شمار می‌رود که علاوه بر داشتن مقاومت بالا باید بتواند نور را به خوبی انتشار دهد. در این مقاله از دایانو می‌خواهیم به بررسی مزیت‌های استفاده از شیشه سکوریت در محصولات روشنایی بپردازیم.

 

  • داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه

یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از شیشه سکوریت در محصولات روشنایی مقاومت بسیار زیاد این شیشه‌ها در برابر ضربه یا برخورد با اجسام خارجی است. از آنجا که در مراحل ساخت شیشه سکوریت لایه‌های بیرونی با سرعت بیشتری نسبت به لایه‌های درونی سرد می‌شوند، استحکام بالایی دارد. در نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت از انواع محصولات روشنایی LED در فضای باز استفاده کنید؛ برای مثال چراغ خیابانی ال ای دی را بدون نگرانی از شکسته شدن در اثر برخورد اجسام خارجی در فضا‌های شهری نصب کنید.

  • مقاومت بالا در برابر حرارت

مقاومت بالا در برابر حرارت از مزیت های اسنفاده از شیشه سکوریت

هرچند بیشتر محصولات ال ای دی حرارت کمی‌ تولید می‌کنند، بسیاری از شیشه‌ها در برابر آن آسیب پذیر هستند و دچار ترک می‌شوند. اما شیشه‌های سکوریت می‌توانند تا دمایی در حدود 300 درجه سانتی گراد را تحمل کنند، بدون اینکه دچار ترک خوردگی شوند. به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای استفاده در محیط‌های صنعتی هستند؛ یعنی چراغ سوله ای صنعتی که در کارگاه‌های آهنگری یا ساخت وسایل فلزی به کار می‌روند، دچار مشکل نشده و می‌توانند نور را به صورت یکنواخت پخش کنند.

  • کمک به پخش یکنواخت نور

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از شیشه سکوریت در محصولات روشنایی این است که می‌تواند نور را به صورت کاملا یکنواخت در همه جهات منتشر کند. زیرا در ساختار این شیشه‌ها هیچ گونه اعوجاج یا تاب خوردگی دیده نمی‌شود و سطحی کاملا یکنواخت دارند.

  • عدم تغییر رنگ نور در طول زمان

عدم تغییر رنگ نور در طول زمان از مزیت های اسنفاده از شیشه سکوریت

از دیگر ویژگی‌های شیشه سکوریت می‌توان به عدم کدر شدن یا تغییر رنگ در طول زمان اشاره کرد. به این ترتیب کیفیت نور محصولات روشنایی به مرور زمان از بین نمی‌رود و شما می‌توانید تا مدت‌ها با همان کیفیت اولیه از این محصولات استفاده کنید.

  • شکل پذیری فوق العاده

یکی از مزیت‌های استفاده از شیشه سکوریت در محصولات روشنایی این است که بر خلاف استحکام زیادی که دارد، به راحتی شکل میگیرد. در نتیجه شما می‌توانید انواع لامپ‌های تزیینی را با شکل‌های مختلف با استفاده از این شیشه‌ها بسازید و به عنوان چراغ خواب یا کاربردهای دیگر استفاده کنید.

سخن پایانی

امروزه استفاده از شیشه سکوریت در محصولات روشنایی بسیار رایج شده است؛ این شیشه‌ها برای لامپ‌هایی که در محیط بیرون نصب می‌شوند، بسیار ایده آل هستند. شما می‌توانید برای خرید انواع محصولات روشنایی با بهترین متریال و کیفیت بالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا محصولات روشنایی با شیشه سکوریت برای نصب در فضای باز مناسب هستند؟

بله. به دلیل مقاومت بالای این محصولات در برابر شکستن، حرارت و ضربه‌های خارجی، شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها در فضای باز استفاده کنید.

آیا در پروژکتور‌های رنگی هم از شیشه‌های سکوریت استفاده می‌شود؟

بله. در صورتی که این پروژکتور‌ها برای نصب در سازه‌های شهری یا کف رستوران‌ها و تالار‌ها استفاده شوند، در معرض آسیب‌های زیادی هستند که استفاده از شیشه سکوریت می‌تواند آن‌ها را خنثی کند.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید
علاقه مندی

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت،شماره خود را قرار دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

برای نمایش کامل به طرفین بکشید.