وبلاگ

9 ایده نورپردازی با وال واشر

تابلو چلنیوم لترمکس

وال واشر ال ای دی یکی از بهترین انواع محصولات روشنایی است که امروزه در نورپردازی داخلی و خارجی کاربرد‌های زیادی پیدا کرده است. این محصول، به دلیل تنوع رنگی بالا و کیفیت نور مناسبی که دارد، گزینه بسیار خوبی برای نورپردازی است و می‌توان ایده‌های مختلفی را با استفاده از آن اجرایی کرد. در این مقاله از دایانو می‌خواهیم به معرفی چند ایده نورپردازی با وال واشر بپردازیم.

 

نورپردازی عمودی در نمای ساختمان

یکی از ایده‌های جذاب در نورپردازی با وال واشر، استفاده از نورپردازی عمودی در نمای ساختمان است؛ از آنجا که وال واشر ال ای دی دارای حالت خطی با طول‌های مختلف است، می‌توانید آن را در قاب بیرونی پنجره‌ها یا در زیر سقف برای زیباتر شدن نما، مورداستفاده قرار دهید. به این ترتیب که وال واشر‌ها را در قسمت بالایی و پایینی نما نصب کنید تا سایه روشن زیبایی بر روی ساختمان ایجاد شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید اصول نورپردازی با وال واشر نما را مطالعه کنید.

نورپردازی تابلو‌های تبلیغاتی

از مزیت‌های نورپردازی با وال واشر می‌توان به امکان جذابتر ساختن تابلو‌های تبلیغاتی اشاره کرد؛ شما می‌توانید این نور‌های خطی را در قسمت‌های بالایی، پایینی یا اطراف تابلو قرار داده و به این ترتیب نظر بیننده‌ها را در شب به خود جلب کنید. جتی این امکان وجود دارد که با استفاده از وال واشر‌ها، تابلوی خودتان را جذابتر کرده و با استفاده از المان‌های نوری، به دیده شدن بهتر تابلو کمک کنید.

نورپردازی تاکیدی، ایده ای جذاب برای نورپردازی با وال واشر

نورپردازی تاکیدی ایده ای جذاب برای نورپردازی با وال واشر

از دیگر ایده‌های جذاب برای نورپردازی کردن با وال واشر، می‌توان به نورپردازی تاکیدی اشاره کرد؛ در این حالت شما می‌توانید المان مهمی‌ را که در نمای ساختمان یا فضای داخلی وجود دارد، با استفاده از این شیوه برجسته تر کنید. برای مثال اگر حکاکی خاصی بر روی دیوار هتل است یا می‌خواهید تابلوی مغازه خود را واضحتر نشان دهید، پیشنهاد ما به شما خرید وال واشر اس ام دی است.

نورپردازی با وال واشر برای زیبا کردن ویترین‌ها

در خانه‌ها یا ساختمان‌های تجاری، افراد همیشه زیباترین محصولات خود را در داخل ویترین می‌گذارند و تلاش می‌کنند تا بهترین نورپردازی را برای آن انجام دهند. شما می‌توانید به جای استفاده از لامپ‌های دایره ای که نور را در زاویه زیادی پخش نمی‌کنند، از نورپردازی با وال واشر استفاده کنید که می‌تواند ضمن تاکید بر المان‌های اصلی، جزییات را هم بهتر به نمایش بگذارد.

رنگ آمیزی کردن سازه‌ها با وال واشر

رنگ امیزی سازه ها با وال واشر

یکی از بزرگترین مزیت‌های خرید وال واشر ال ای دی این است که دارای رنگ‌های بسیار متنوعی است و شما می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلف برای تزیین سازه‌های شهری مانند پل‌ها استفاده کنید. این نوع از محصولات روشنایی LED را می‌توان در قسمت‌های زیرین پل نصب کرده و حتی با استفاده از تنظیمات خاص، یک رقص نور جذاب را در محیط به وجود آورد.

ترکیب با آب، خلاقانه ترین ایده نورپردازی با وال واشر

ترکیب با آب خلاقانه ترین ایده نورپردازی با وال واشر

یکی از جذابترین ایده‌های نورپردازی با وال واشر این است که آن را با آب ترکیب کنید و همراه با موج آب، یک رقص نور جذاب را در فضا‌های شهری به وجود آورید. البته باید دقت داشته باشید که حتما از وال واشری استفاده کنید که درجه حفاظت IP68 یا بالاتر را دارد و در معرض جریان رطوبت، دچار مشکل نمی‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید وال واشر‌ها را در قسمت بالایی و نزدیک محل جریان یافتن آب نصب کرده و به صورت ریتمیک، آن‌ها را خاموش و روشن کنید.

تزیین گیا‌هان

از دیگر ایده‌های جذاب نورپردازی با وال واشر می‌توان به تزیین گیا‌هان با استفاده از این چراغ‌ها اشاره کرد. وال واشر‌ها ضمن اینکه زیبایی زیادی را برای گیا‌هان به ارمغان می‌آورند، می‌توانند در فرایند رشد آن‌ها هم تاثیر مثبتی داشته باشند. البته باید حتما از وال واشر رشد گیاه استفاده کنید که حرارت زیادی تولید نکرده و باعث آسیب دیدن گیا‌هان نشود.

نورپردازی خطی نمای داخلی با وال واشر

نورپردازی خطی نمای داخلی با وال واشر

هرچند معمولا خرید چراغ خطی برای نورپردازی‌های لاینی توصیه می‌شود، شما می‌توانید با استفاده از وال واشر هم این کار را انجام دهید. برای مثال به صورت مورب خطوطی را از دیوار‌ها به سقف کشیده یا مرز میان اتاق‌ها و آشپزخانه را با نور مشخص کنید. این منابع روشنایی را هم می‌توان در قسمت کف استفاده کرد و هم در سقف قرار داد؛ اما در هر حالت باید قاب‌های محکمی‌ برای جلوگیری از شکستن یا کدر شدن نور آن‌ها را خریداری کنید.

نورپردازی آکواریوم با وال واشر

برای افراد خاص پسند، نورپردازی آکواریوم با وال واشر می‌تواند یک ایده بسیار جذاب باشد؛ این نوع از وال واشر‌ها نه تنها می‌توانند به رشد گیا‌هان در آکواریوم کمک زیادی کنند، بلکه با رنگی کردن آب یا تغییرات شکست نور در آن، صحنه‌های بسیار جذابی را خلق می‌کنند. در این حالت هم حتما باید به سراغ چراغ‌هایی بروید که مخصوص آکواریوم هستند تا ماهی‌ها آسیبی نبینند.

سخن پایانی

در این مقاله تعدادی از ایده‌های جذاب نورپردازی با وال واشر را بیان کرده و راه‌هایی را برای نورپردازی نمای داخلی و خارجی ساختمان با استفاده از این محصول پیشنهاد کردیم. شما می‌توانید انواع وال واشر ال ای دی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از ما خریداری کنید؛ همچنین اگر ایده جذاب دیگری در این زمینه دارید، می‌توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا امکان نورپردازی با وال واشر در فضای آزاد وجود دارد؟

بله. وال واشر‌ها معمولا دارای درجه حفاظتی بالایی هستند و می‌توانند انواع شرایط محیطی را به خوبی تحمل کنند.

نورپردازی با وال واشر برای چه محیط‌هایی توصیه می‌شود؟

شما می‌توانید از وال واشر برای نورپردازی فضای داخلی ساختمان، ویترین، باغ، سازه‌های شهری و هر جای دیگری که قابلیت نصب نورپردازی خطی دارد، استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید
علاقه مندی

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت،شماره خود را قرار دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

برای نمایش کامل به طرفین بکشید.