وبلاگ

مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی

مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی

یکی از روش‌های تبلیغاتی کاربردی و قدیمی که اغلب کسب و کارها از آن استفاده می‌کنند، نصب تابلوهای تبلیغاتی است. می‌دانیم که این تابلوها برای روشن ماندن و جلب توجه، از انرژی برق استفاده می‌کنند. نیاز به صرفه‌جویی در مصرف برق و هزینه‌های نگهداری از این تابلوها، باعث شده که مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار باشد. در ادامه با دایانو همراه باشید تا به صورت کلی به بررسی مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی بپردازیم.

لوازم روشنایی کاربردی در تابلو های تبلیغاتی

برای اینکه بتوانیم میزان مصرف برق در تابلوهای تبلیغاتی را به درستی محاسبه کنیم، باید بدانیم چه لوازم الکتریکی در آنها به کار می‌روند و روشنایی آنها چگونه تامین می‌شود؟ در این بخش چند نمونه از این لوازم و مصرف برق هر کدام از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

مصرف برق چراغ خطی اس ام دی

یکی از المان‌های مخصوص نورپردازی، چراغ اس ام دی خطی است. می‌توانیم به تابلوهای لایت باکس، فلکسی و سایر موارد مشابه اشاره کنیم که از این المان استفاده کرده‌اند.

چراغ خطی اس ام دی از لوازم تابلوهای تبلیغاتی

مصرف برق این المان‌ها در هر یک متر به برند تولیدکننده آن‌ها وابسته بوده و معمولا بین 10 تا 20 وات متغیر است. برای اطلاع از قیمت چراغ لاین خطی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

چراغ خطی آویز 16 وات ال ای دی مازی نور اینفینیتی E

قیمت اصلی تومان1,472,000 بود.قیمت فعلی تومان1,398,400 است.

چراغ خطی آویز 24 وات ال ای دی مازی نور اینفینیتی E

قیمت اصلی تومان1,983,000 بود.قیمت فعلی تومان1,883,850 است.

چراغ خطی آویز 31 وات ال ای دی مازی نور اینفینیتی E

قیمت اصلی تومان2,303,000 بود.قیمت فعلی تومان2,187,850 است.

چراغ خطی آویز 54 وات ال ای دی مازی نور اینفینیتی E

قیمت اصلی تومان2,814,000 بود.قیمت فعلی تومان2,673,300 است.

لامپ وال واشر SMD

یکی دیگر از کاربردی‌ترین المان‌های موجود که شما می‌توانید در تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید، لامپ‌های وال واشر SMD هستند. امروزه این لامپ‌ها از نوع SMD در بازار وجود داشته و قادر به نورپردازی تاکیدی هستند. به صورت کلی این مهتابی‌ها با طول 120 سانتی‎متر، حدود 18 وات مصرف برق دارند. برای اطلاع از قیمت وال واشر اس ام دی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

اس ام دی بلوکی

اس ام دی بلوکی از لوازم تابلوهای تبلیغاتی

یکی دیگر از محصولات روشنایی که برای ساخت تابلو تبلیغاتی به کار می‌رود و بیشتر برای لایت باکس‌ها و حروف برجسته انتخاب می‌شود، اس ام دی بلوکی است. مصرف برق این المان‌های در حدود 0.7 تا 1.2 وات است. شما می‌توانید برای خرید ال ای دی بلوکی از طریق سایت دایانو اقدام کنید.

لامپ نئون شیشه‌ای

از قدیمی‌ترین المان‌های کاربردی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی، می‌توانیم به لامپ‌های نئون شیشه‌ای اشاره کنیم. کاربرد این لامپ‌ها در سال‌های گذشته به مراتب بیشتر از امروز بود. هر متر از این لامپ‌ها بین 100 تا 110 وات مصرف برق دارند که مقدار زیادی است.

لامپ لاسوگاسی

یکی از المان‌هایی که برای نورپردازی در صنعت تابلوسازی به کار برده می‌شود، لامپ لاسوگاسی است. این محصولات رنگ‌های متنوعی دارند و در برابر آب یا اشعه فرابنفش هم مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند.

لامپ لاسوگاسی از لوازم تابلوهای تبلیغاتی

در قالب این لامپ‌ها از نوعی چیپ اس ام دی استفاده شده است که با در نظر گرفتن سایز لامپ، بین 2 تا 5 وات مصرف برق دارد. برای اطلاع از قیمت لامپ لاسوگاسی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

مصرف برق انواع تابلو ها

در بخش قبلی به معرفی انواع المان‌ها و سیستم‌های روشنایی به کار برده شده در تابلوهای تبلیغاتی پرداختیم. تنوع گسترده موجود در بین این محصولات، باعث شده تا تابلوهای ساخته‌شده نیز متنوع باشند و میزان مصرف برق آن‌ها یکسان نباشد. در این بخش چند نمونه از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین تابلوهای تبلیغاتی را به همراه مصرف برقشان معرفی می‌کنیم. با در اختیار داشتن این اطلاعات شما می‌توانید بهترین گزینه را به عنوان تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود انتخاب کنید.

مصرف برق تابلو فلکسی فیس

یکی از تابلوهایی که قیمت مناسبی داشته و شما با هزینه مطلوب می‌توانید تهیه کنید، فلکسی فیس است. امروزه این تابلوها با استفاده از وال واشر اس ام دی نورپردازی می‌شوند.

مصرف برق تابلو فلکسی فیس

در هر متر از این تابلوها اغلب 4 مهتابی قرار می‌گیرد تا نورپردازی مناسبی ایجاد شود. با در نظر گرفتن میزان مصرف برق این مهتابی‌ها، می‌توانیم بگوییم هر متر از این تابلو حدود 72 تا 80 وات مصرف برق دارد.

مصرف برق تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم را می‌توانیم از تابلوهای تشکیل شده از حروف برجسته بدانیم که این روزها در دسته محصولات پرفروش قرار می‌گیرند. روشنایی این محصولات با استفاده از لامپ‌های اس ام دی بلوکی انجام می‌شود. همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم این دسته از لامپ‌های اس ام دی، مصرف برق بسیار کمی داشته و کاملا به صرفه هستند؛ در هر متر طول از حروف تابلو چلنیوم تا قطر قلم 12 سانتی‌متر، حدود 20 عدد اس ام دی به کار برده شده است. با در نظر گرفتن میزان مصرف برق لامپ‌های اس ام دی که معرفی کردیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم مصرف برق تابلو چلنیوم در این ابعاد حدود 20 وات خواهد بود.

مصرف برق تابلو لایت باکس

مصرف برق تابلو لایت باکس

از دیگر مدل‌های تابلوهای تبلیغاتی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توانیم به لایت باکس اشاره کنیم که با استفاده از لامپ‌های اس ام دی خطی نورپردازی می‌شود. در هر متر از این تابلوها حدود 8 متر لامپ SMD خطی استفاده می‌شود. از این رو میزان برق مصرفی این تابلوها بین 80 تا 160 وات خواهد بود.

مصرف برق تابلو ال ای دی ثابت و روان

تابلوهای ال ای دی را نیز می‌توانیم به عنوان یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین گزینه‌ها بدانیم که در دو نوع ثابت و روان ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل‌های ثابت در تراکم‌های مختلفی ساخته می‌شوند، اما تراکم مناسب برای آن‌ها حدود 160 ال ای دی در هر متر است. در این حالت مصرف برق تابلو در هر متر طول حدود 18 وات خواهد بود. میزان مصرف برق تابلوهای روان بر اساس رنگشان متفاوت خواهد بود. قرمز یکی از کاربردی‌ترین رنگ‌ها بوده که مصرف برق آن برای یک مترمربع حدود 120 وات است.

مصرف برق تابلو استیل

مصرف برق تابلو استیل

یکی دیگر از کاربردهای اس ام دی بلوکی، در این تابلوهای استیل بوده که از حروف برجسته تشکیل شده است. میزان اس ام دی به کار برده شده در این تابلوها حدودا نصف تابلو چلنیوم است. از این رو می‌توانیم نتیجه بگیریم در هر متر حدود 10 وات برق مصرف می‌شود.

مصرف برق تابلو نئون فلکسی

یکی دیگر از گزینه‌های کاربردی، تابلوهای تئون فلکسی هستند که با استفاده از ریسه‌های پلاستیکی با همین عنوان ساخته شده‌اند. در داخل این ریسه‌ها از اس ام دی استفاده شده است. هر متر از این ریسه‌ها حدود 16 وات مصرف برق داشته و جزء گزینه‌های فوق‌العاده به صرفه محسوب می‌شود. برای اطلاع از قیمت نئون فلکسی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

سخن پایانی

یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد، نصب تابلو تبلیغاتی است. این تابلوها با برق کار می‌کنند؛ از این رو لازم است تا درباره مصرف برق تابلو تبلیغاتی اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید. میزان مصرف برق این محصولات بر اساس روش نورپردازی و المان‌های نوری آن‌ها متفاوت است. در بخش‌های قبلی به معرفی انواع مختلف المان‌های نوری و میزان مصرف برق هر کدام از آن‌ها پرداختیم. همچنین مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی از جمله مصرف برق تابلو چلنیوم، مصرف برق تابلو ال ای دی و … را نیز مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید انواع لوازم تابلوسازی را از ما در دایانو خریداری کنید.

سوالات متداول

از لامپ اس ام دی بلوکی در کدام تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود؟

از این چراغ‌ها در تابلوهایی از قبیل تابلو استیل و چلنیوم استفاده می‌شود.

مصرف برق تابلو ال ای دی روان بیشتر است یا ثابت؟

مصرف برق تابلو ال ای دی روان بر اساس رنگ به کاربرده شده در آن‌ها تعیین می‌شود، اما به صورت کلی بیشتر از تابلوهای ال ای دی ثابت است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید
علاقه مندی

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت،شماره خود را قرار دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

برای نمایش کامل به طرفین بکشید.