وبلاگ

لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی

لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی

امروزه ساخت تابلو به یکی از روش‌های تبلیغاتی و معرفی برند در دنیا و ایران تبدیل شده است؛ شما می‌توانید انواع لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی را با بهترین قیمت از ما در دایانو خریداری کنید تا بتوانید تابلوهایی مدرن و خیره‌کننده را برای خود بسازید.

تابلو نئون فلکسی چیست؟

در دنیای امروز مغازه‌ها، شرکت‌ها، پاساژها و هرجایی که نیاز به تبلیغات داشته باشد، به سراغ تابلوسازی می‌رود و از این روش به عنوان یکی از شیوه‌های ماندگار و ارزان‌قیمت در حوزه تبلیغات استفاده می‌کند. تابلو نئون فلکسی یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که بر پایه تابلوهای نئون شیشه‌ای ساخته می‌شود. اما فرق این دو نوع تابلو در لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی است.

به عبارت دیگر در درون تابلوهای نئونی شیشه‌ای، یک سری لوله شیشه‌ای وجود دارد؛ در حالی که این لوله‌ها در تابلوهای نئون فلکسی با پلاستیک جایگزین شده‌اند و ریسه‌های ال ای دی هم در آنها نقش مهمی دارند. همین موضوع باعث شده که تابلوهای نئونی جدید، در مقایسه با نمونه‌های قدیمی عمر طولانی‌تر و تنوع بیشتری داشته باشند.

لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی چیست؟

در زمان خرید لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی باید فهرست کاملی از این وسایل را در دست داشته باشید تا بتوانید با تجهیزات کامل، وارد این حوزه شوید. مهم‌ترین ملزوماتی که در ساخت تابلو نئون فلکسی مورداستفاده قرار می‌گیرند، عبارت‌اند از:

  • نئون فلکس

نئون فلکس در واقع یک المان نوری در این تابلوها است که در رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شود و از جنس پلاستیک است. به عبارت بهتر می‌توان گفت که این المان، اصلی‌ترین بخش از ملزومات تابلوسازی نئون فلکسی است که نورپردازی تابلو با آن ممکن می‌شود.

خرید نئون فلکسی

  • منبع تغذیه

منبع تغذیه یکی از لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی

یکی دیگر از وسایل ساخت تابلو نئون فلکسی منبع تغذیه است که معمولا در بازه 12 ولتی قرار می‌گیرد؛ از آنجا که ولتاژ برق در ایران برابر 220 ولت است، در زمان خرید این وسایل باید حتما از ترانس‌ها استفاده کنید که کار تبدیل ولتاژ را انجام می‌دهد. البته با توجه به تعداد المان‌های نوری که در این تابلوها به کار رفته است، ممکن است ترانس متفاوتی نیاز باشد که در این مورد باید از فروشنده ملزومات تابلوسازی کمک بگیرید.

  • زیرسازی تابلو

زیرسازی تابلو یکی از لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی

برای اینکه بتوان تابلو را به راحتی بر روی سر در مغازه یا شرکت نصب کرد، نیاز است که زیرسازی آن با دقت انجام شود. به طور کلی وسایلی که برای زیرسازی این تابلوها استفاده می‌شوند از جنس PVC، MDF، کامپوزیت یا فلکسی گلاس هستند. شما می‌توانید با کلیک بر روی خرید لوازم تابلوسازی از دایانو، همه این ملزومات را با بهترین قیمت خریداری کنید. اینکه به چه نوع زیرسازی برای نصب تابلو نیاز داشته باشید، بستگی به شرایط محل نصب دارد.

قیمت لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی

قیمت لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی

قیمت لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی به طور عمده به جنس سازنده و شرایط ساخت آنها بستگی دارد. برای مثال زیرسازی با PVC در مقایسه با MDF قیمت کمتری دارد. علاوه بر این نوع منبع تغذیه، ابعاد تابلو، شرایط محل نصب و نوع المان‌های نوری مورداستفاده در ساخت این تابلوها می‌توانند بر روی قیمت آن تا حد زیادی تاثیر بگذارند. شما می‌توانید برای خرید انواع ملزومات ساخت تابلو نئون فلکسی با بهترین قیمت با ما در دایانو تماس بگیرید.

ساخت تابلو نئون

تابلوهای نئونی یکی از سنتی‌ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند که در شب بسیار جلوه خوبی دارند؛ به همین دلیل است که خیلی از مغازه‌داران تمایل به ساخت تابلو نئون نشان می‌دهند. از سوی دیگر قیمت ساخت تابلو نئون هم نسبتا پایین است؛ به همین دلیل می‌تواند برای افرادی که نمی‌خواهند در این زمینه هزینه زیادی بپردازند، گزینه خوبی به شمار می‌رود. البته شما باید لوازم ساخت تابلو نئون را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید که تا سال‌ها نیازی به تعویض یا تعمیر پیدا نکند.

انواع تابلو نئونی

در زمان خرید لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی باید بدانید که این تابلوها دارای انواع مختلفی هستند که از رایج‌ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تابلو نئون شیشه ای

 

ساخت تابلو نئون شیشه ای معمولا با استفاده از شیشه های پرشده با گاز خام انجام می‌شود که با جریان برق، می‌توانند از خود نور منتشر کنند. این تابلوها را می‌توانید به شکل حروف یا شکل‌های تزیینی بسازید و در انواع مختلف برای تبلیغ استفاده کنید. در این حالت معمولا شیشه‌های خام توخالی هستند و در زمان ساخت تابلو، با استفاده از گاز نئون پر می‌شوند.

تابلو نئون پلاستیکی

تابلو نئون پلاستیکی

ساخت تابلو نئون پلاستیک با استفاده از ریسه های انعطاف پذیر انجام می‌شود که حالت شفافی شبیه به شیشه دارند، اما مقاومت آنها در برابر شکسته شدن بیشتر است. با استفاده از این ریسه‌ها میتوان تابلوهایی با حروف برجسته ساخت که جلوه تبلیغاتی بهتری را به شما می‌دهند.

تابلو نئون ال ای دی

تابلو نئون ال ای دی

تابلو نئون ال ای دی هم از ریسه‌های انعطاف پذیر ساخته می‌شود که با استفاده از لامپ‌های کوچک ال ای دی یا دیودهای رنگی پر شده‌اند. این نوع از تابلوها معمولا در هر سایزی قابل استفاده هستند و طول عمر خوبی دارند؛ به همین دلیل برای نصب در فضای باز یا مغازه های بزرگ گزینه خوبی به شمار می‌روند.

سوالات متداول

برای خرید لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی از دایانو باید چه کار کرد؟

شما می‌توانید با ما در دایانو تماس گرفته یا فرم سفارش محصول را در سایت پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

قیمت لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی چقدر است؟

قیمت این وسایل بستگی به حجم سفارش، ابعاد تابلو و موارد دیگر دارد و باید برای اطلاع از قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.

آیا امکان خرید عمده ملزومات تابلوسازی نئون فلکسی از دایانو وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید این ملزومات را به صورت عمده و جزئی از ما در دایانو خریداری کنید.

4/5 - (3 امتیاز)

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید
علاقه مندی

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت،شماره خود را قرار دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

برای نمایش کامل به طرفین بکشید.