وبلاگ

بهترین لامپ برای روشنایی مغازه

بهترین لامپ برای روشنایی مغازه

روشنایی یک مغازه یکی از اولین نکته‌هایی است که می‌تواند توجه افراد را به سمت کسب و کار شما جلب کند؛ از این رو باید تمام دقت خود را در این زمینه به کار گرفته و با وسواس کامل، بهترین لامپ برای روشنایی مغازه را انتخاب کنید. در ادامه با دایانو همراه باشید تا توضیحات کامل‌تری درباره انتخاب لامپ مناسب برای روشنایی مغازه در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی‌ های بهترین لامپ برای روشنایی مغازه

تنوع در بین لامپ‌های مختلف برای روشنایی مغازه اعث شده تا انتخاب برای افراد سخت‌تر شود. در این قسمت برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین لامپ برای روشنایی مغازه را به شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی های بهترین لامپ برای روشنایی مغازه

قدرت نور بالا

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این لامپ‌ها قدرت نور بالاست؛ زیرا لامپ‌هایی با قدرت بیشتر، می‌توانند محیط داخل مغازه را با انرژی بهتر و بیشتری به نمایش بگذارند. همچنین باید دقت کنید که این توان نوری با متراژ مغازه تناسب داشته باشد.

لوکس استاندارد

انتخاب لوکس چراغ باید بر اساس ابعاد مغازه انجام شود, از این رو مغازه‌های کوچک باید چراغ‌هایی با لوکس بین 200 تا 500 و مغازهای بزرگ‌تر بین 750 تا 1000 انتخاب کنند. برای آشنایی بیشتر با این کمیت، توصیه می‌کنیم مقاله لومن لامپ چیست را مطالعه کنید.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

از دیگر ویژگی‌های بهترین لامپ برای روشنایی مغازه، باید به کم‌مصرف بودن محصولات اشاره کنیم. لامپ‌هایی که دارای برچسب انرژی A+ هستند، می‌توانند بهترین گزینه برای روشنایی مغازه‌ها باشند. همچنین محصولات روشنایی ال ای دی هم در مقایسه با لامپ‎‌های رشته ای یا هالوژنی مناسب‌تر هستند.

لامپ مناسب برای ویترین مغازه

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مغازه‌ها، ویترین است. ویترین مغازه بخشی است که می‌تواند مشتری را جذب کرده و تمایل او را برای خرید افزایش دهد. بر این اساس توصیه می‌کنیم که در انتخاب بهترین لامپ برای ویترین مغازه هم دقت زیادی به خرج دهید. معمولا برای نورپردازی در این قسمت از نوع تأکیدی استفاده می‌شود. توصیه می‌کنیم از ترکیب نورهای سفید و زرد برای ویترین استفاده کنید که بهترین نتیجه ممکن را برای شما به دنبال داشته باشد. پرژکتور ال ای دی، چراغ‌های خطی و … می‌توانند انتخاب مناسبی برای این بخش باشند. برای آشنایی بیشتر با اصول نورپردازی ویترین مغازه مقاله ما را در این مورد مطالعه کنید.

معرفی بهترین لامپ برای روشنایی مغازه

تنوع در بین این محصولات بسیار گسترده بوده و این موضوع می‌تواند باعث دشواری در انتخاب مناسب شود. در این بخش به معرفی چند نمونه از بهترین محصولاتی که شما می‌توانید انتخاب کنید می‌پردازیم.

لامپ سقفی توکار و روکار

پنل سقفی

یکی از گزینه‌های مناسب برای روشنایی مغازه، استفاده از لامپ‌های سقفی توکار یا روکار است. این لامپ‌ها در عین ایجاد جلوه جذاب، می‌توانند روشنایی مطلوبی هم به وجود آورند. برای اطلاع از قیمت پنل سقفی بر روی لینگ درج شده کلیک کنید.

چراغ لاین روکار

چراغ خطی روکار

از دیگر گزینه‌های جذاب و منحصر به فرد برا روشنایی مغازه، چراغ لاین روکار است که روشنایی عمومی داشته و می‌تواند تمام بخش‌های مغازه را بدون باقی گذاشتن نقطه‌ای تاریک، روشن نگهدارد. شدت نور این لامپ‌ها هم مناسب بوده و دید خوبی را در همه قسمت‎‌ها، هم برای مشتریان و هم دوربین‎ها، ایجاد می‌کند.

چراغ خطی توکار

خرید و قیمت چراغ خطی توکار LED اطلس نور مدل آتین

چراغ‌های خطی توکار هم انتخاب مناسبی برای روشنایی مغازه محسوب می‌شوند. قیمت چراغ خطی توکار به دلیل کیفیت این محصولات و میزان روشنایی آن‌ها بالاتر است؛ اما به خاطر ظاهر زیبایی که در دکوراسیون ایجاد می‌کند، برای بسیاری از مغازه‌ها استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت چراغ خطی توکار بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

لامپ متال هالید

پروژکتور 400 وات بخار سدیم / متال هالاید مازی نور مدل وگا سریHT

لامپ متال هالید را می‌توانیم ترکیبی از لامپ‌های بخار جیوه و نمک‌های هالوژنی بدانیم. این موضوع باعث شده تا کیفیت رنگ و بهره نوری این محصولات به میزان قابل‌توجهی، ارتقا پیدا کند. برای سالن‌های بزرگ و محیط‌های گسترده، این محصولات می‌توانند انتخاب خوبی محسوب شوند.

وال واشر SMD

وال واشر 3۰ تا 10۰ وات اس ام دی گلنور مدل آذرخش ۲(100 cm)

نوع دیگری از محصولات نوری که می‌توان در فهرست بهترین لامپ برای روشنایی مغازه قرار بگیرد، وال واشر SMD است. این محصول را می‌توانیم به‌عنوان جدیدترین گزینه در این زمینه معرفی کنیم که ازنظر میزان کیفیت نور و مصرف انرژی، هیچ‌گونه رقیبی ندارد. میزان نوردهی این لامپ‌ها هم در محدوده مناسبی قرار داشته و برای نورپردازی مغازه‌ها و مراکز فروش، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

پرژکتور ال ای دی

فروش پروژکتور

ال ای دی ها درواقع نوعی دیود هستند که با گذر جریان، می‌توانند مقداری از انرژی را به‌صورت نور ساطع کنند. پروژکتور ال ای دی انرژی بسیار کمی را مصرف کرده و در عوض شدت نور خوبی دارد؛ از این رو می‌توانند انتخاب خوبی برای روشنایی مغازه‌ها به شمار آید. برای اطلاع از قیمت پروژکتور ال ای دی می‌توانید با دایانو تماس بگیرید.

سخن پایانی

انتخاب سبک نورپردازی و بهترین لامپ برای روشنایی مغازه، با سختی‌هایی همراه بوده و باید به‌درستی انجام شود تا نتیجه مطلوبی را به دنبال داشته باشد. در این مقاله از دایانو به‌صورت کامل به بررسی ویژگی‌های یک لامپ خوب برای روشنایی مغازه و معرفی چند نمونه از گزینه‌های مناسب در این زمینه پرداختیم.

سؤالات متداول

میدان لوکس لامپ برای مغازه باید در چه محدوده‌ای باشد؟

این معیار برای مغازه‌های کوچک باید بین 200 تا 500 و برای مغازه‌های بزرگ‌تر باید در محدوده 750 تا 1000 باشد.

ویژگی‌های بهترین لامپ برای روشنایی مغازه کدام اند؟

شدت نور بالا، صرفه اقتصادی، لوکس استاندارد، رنگ نور طبیعی و ... از ویژگی‌های چنین لامپی محسوب می‌شوند.

نورپردازی ویترین مغازه چه تفاوتی با محیط مغازه دارد؟

در نورپردازی ویترین بهتر است از روش تأکیدی استفاده کنید تا جلب‌توجه بیشتری به دنبال داشته باشد و بتواند سوژه را به‌خوبی نمایش دهد.

1.5/5 - (24 امتیاز)

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید
علاقه مندی

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت،شماره خود را قرار دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

برای نمایش کامل به طرفین بکشید.